Trio Cachimban konsertti Tenho Restobarissa 21.10.2022

14.10.2022

Trío Cachimban kolme muusikkoa luovat kuubalaista musiikkia täysillä hetkessä eläen. Heidän soitossaan virtuosismi yhdistyy syvälliseen kuubalaisen musiikin tradition tuntemukseen. Konsertti järjestetään perjantaina 21.10. klo 19.00 Tenhossa (Helsinginkatu 15, Helsinki).

Kokoonpano:
- Alexander Bravo on kuubalainen säveltäjä, kitaristi ja laulaja Santiago de Cubasta.
- Tero "Bombero" Rantanen on virtuoosinen lyömäsoittaja, joka soittaa kuubalaista musiikkia jo toisessa polvessa. Hän on armoitettu instrumenttinsa mestari.
- Tero "Teromakotero" Toivanen on Kuubassa vuosikymmenen ammattimuusikkona toiminut kuubalaisen musiikin veteraani, joka saa nuoremmat kolleegat hengästymään loputtomalla energiallaan.

Tapahtuma on osa 15. Kuubalaisen kulttuurin viikkoa ja sen järjestää Suomi-Kuuba-seura yhteistyössä Tenho Restobarin kanssa. Näytä vähemmän