Suomi-Kuuba-seuran jäsentapaaminen Porvoossa 28.8.2021

29.07.2021

Tervetuloa jäsenristeilylle Porvooseen! Suomi-Kuuba-seuran perinteinen kesän jäsentapaaminen pidetään tänä vuonna Porvoossa lauantaina 28. elokuuta. Tapaamiseen ovat tervetulleita kaikki seuran jäsenet ja mukaan matkalle mahtuu 20 ensiksi ilmoittautunutta.

Jäseneksi voit liittyä täällä.

Kokoonnumme Helsingin kauppatorin Linnalaiturilla 28.8. kello 9.45, josta matkustamme kello 10.00 lähtevällä m/s J.L. Runebergillä kauniin saariston läpi Porvooseen. Tule ajoissa satamaan!

Laivalla tutustumme toisiimme, vaihdamme kuulumisia ja keskustelemme vapaamuotoisesti ajankohtaisista Kuubaan ja seuraan liittyvistä asioista. Suomi Kuuba-seura tarjoaa jäsentapaamisen laivamatkan Porvooseen ja laivalla nauttimamme kahvit/teet ja suolaiset piiraat. Rantaudumme Porvoossa kello 13.30.

Porvoossa meille on varattu kello 14.00 omakustanteinen ruokailu Ranta-Aitta -ravintolassa Jokikadulla. Ravintola tarvitsee ruokatilaukset etukäteen ja mukaan ilmoittautuneilta kootaan tieto ruokavalinnoista lomakkeella, joka avautuu kun olet tehnyt ilmoittautumisen. Kukin osallistuja maksaa oman ruokailunsa itse. Ruokailun jälkeen vuorossa on vapaata oleilua kauniissa Porvoossa.

Porvoosta palaamme kunkin oman aikataulunsa mukaisesti busseilla. Myös bussimatka on omakustanteinen. Porvoosta tulee jatkuvasti busseja Helsinkiin ja aikatauluja paluumatkalle löytyy esimerkiksi sivuilta perille.fi ja matka.fi.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella viimeistään maanantaihin 16.8.2021 mennessä. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittautumislomake