Maailma kylässä -festivaali Helsingissä 25.-26.5.2024

11.05.2024

Helsingin Suvilahdessa toukokuun viimeisenä viikonloppuna järjestettävällä Maailma kylässä -festivaalilla on runsaasti innostavaa tekemistä, avartavaa ajateltavaa ja maukasta maisteltavaa koko perheelle.

Suomi-Kuuba-seura on mukana Kattilahallin Mahdollisuuksien torilla, paikka P574. Seuran pisteellä on myynnissä kuubalaisia käsitöitä, cd-levyjä ym. sekä ilmaiseksi jaossa Cuba Sí -lehteä.

Festivaalin asiaohjelmistossa on mm. Muusikkokuvia Kuubasta – lavalla Palo pa´ Rumba. Esityksessä kohtaavat perinteinen kuubalainen musiikki ja valokuvien tarinat.

Musiikkiohjelmistossa on mm. Venezuelasta, Kuubasta, Espanjasta, Argentiinasta ja Ranskasta tuleva Las Karamba. Jäsenten taustat vaikuttavat iloisesti bändin musiikkiin, jossa son, cha-cha-cha ja salsa yhdistyvät urbaaniin musiikkiin sekä ripaukseen sambaa ja rumbaa. Yhtyettä inspiroivat aiempien sukupolvien naiset.

Ohjelma ja lisätiedot festivaalin omilla sivuilla