Kesäinen jäsentapaaminen Tallinnassa 22.8.2020

24.06.2020

Suomi-Kuuba-seuran perinteinen kesän jäsentapaaminen pidetään tänä vuonna Tallinnassa lauantaina 22. elokuuta. Tapaamiseen ovat tervetulleita kaikki seuran jäsenet. Jäseneksi voi liittyä täällä.

Jäsentapaamisen matkat ovat omakustanteiset ja jokainen hankkii laivamatkansa itse. Seura tarjoaa menomatkalla osallistujille buffetaamiaisen ja Tallinnassa kuubalaisen drinkin.

Tallinnaan lähdetään 22.8.2020 klo 9:00 lähtevällä Eckerö Linen M/S Finlandia -laivalla Helsingin Länsiterminaalista (T2). Yhteinen paluu on samana päivänä klo 18:30 Tallinnan A-terminaalista.

Osta laivaliput Eckerö Linen sivuilta. Seura hoitaa aamiaisvarauksen, joten sitä ei tarvitse ostaa itse.

Aamiaisella tutustumme toisiimme ja vaihdamme kuulumisia. Tallinnassa on mahdollisuus vierailla museoissa, ostoksilla tai muissa mielenkiinnon kohteissa omatoimisesti tai pienemmissä porukoissa. Seuran ja Kuuban asioista keskustellaan vapaamuotoisesti yhteisellä lounaalla (omakustanteinen) ja juomien äärellä kuubalaisessa baarissa.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella 14.8.2020 mennessä.

Turvallisuus laivoilla koronaviruksen aikana

Varaa paikkasi ajoissa. Vahvistamme varauksesi sähköpostilla ennen matkaa.