Osallistu kansainväliseen kampanjaan kauppasaartoa vastaan

23.03.2021

Maailmanlaajuinen solidaarisuuskaravaani Kuuban kauppasaartoa vastaan ja kuubalaisia perheitä kurittavien pakotteiden poistamiseksi järjestetään 27.-28.3.2021. Kampanjointi jatkuu toukokuuhun asti, jolloin YK:n yleiskokous äänestää kauppasaarron lopettamista vaativasta päätöslauselmasta.

Päivitä profiilikuvasi

Lisää Facebookin profiilikuvaasi Sanon ei Kuuban saarrolle! -kehys. Kehyksen voit lisätä menemällä omassa profiilissa kuvaasi ja valitsemalla Päivitä profiilikuva > Lisää kehys.

Kirjoita hakukenttään Kuuba tai Suomi-Kuuba-seura niin löydät kampanjakehyksen.

Ota kuva yksin tai kaverin kanssa

Ota kuva itsestäsi kauppasaarron vastaisen viestin tai vaikka Kuuban lipun kanssa. Jaa kuvasi halutessasi Suomi-Kuuba-seuran Facebook-ryhmään tai kansainväliseen No Embargo Cuba -ryhmään.

Voit lisätä mukaan aihetunnisteet #NoEmbargoCuba #NoMasBloqueo #UnBlockCuba #PuentesDeAmor

Tuen kansainvälistä kauppasaarron vastaista karavaania – Apoyamos la caravana mundial contra el bloque desde Finlandia #UnBlockCuba #NoMasBloqueo

Julkaissut JP Väisänen Tiistaina 23. maaliskuuta 2021