Keräämme lääkeapua Kuubaan. Tee lahjoitus

Suomi-Kuuba-seuran vuosikokous pidetään lauantaina 23.3.2024 klo 14.00 Suomalaiset kehitysjärjestöt Fingo ry:n tiloissa osoitteessa Lintulahdenkuja 10 (2. krs), Helsinki. Esillä sääntöjen määräämät asiat. Seuran jäsenet, tervetuloa!

Matkamessut on auki yleisölle Helsingin Messukeskuksessa 19,.-21.1.2024. Luvassa on mm. reissujen suunnittelua, kohdevinkkejä, makuelämyksiä ja upeita ohjelmanumeroita – kaikki yhden katon alla!

Tarinamme

Suomi-Kuuba-seura on yksi vanhimmista Kuuba-ystävyysseuroista maailmassa. Helsingissä järjestettiin vuonna 1962 Maailman nuorison ja opiskelijoiden festivaali, johon osallistui noin 500 hengen kuubalaisjoukko. Suomi-Kuuba-Seura perustettiin tapahtuman innoittamana vuonna 1963.